نقد بی رحمانه خودم قسمت اول

اشاره : دوستان الان دقیقا هفت سال می شودکه من دارم برای آن هفت سال همکاری ام با حزب الله افشاگری می کنم وبا استفاده از تمامی اطلاعاتم از مافیای حزب الله و رهبری در صدد جبران مافات بر می آیم اما احساس می کنم این بار بجای دیگران باید خود را افشاء نمایم . فعلا تا اطلاع ثانوی من نقد بی رحمانه از خود را شروع خواهم نمود . اينجانب امیرفرشادابراهیمی ، پانزده سال پيش ، درحالیکه شانزده ساله بودم به عنوان يکي از فعالان و موسسان گروه انصار حزب الله شناخته شدم و بارها و بارها از شيوه حکومت « سید علی خامنه ای » تقدير نموده ام. اکنون پس از همکاری هشت ساله خودم با انصار حزب الله که تاوانش را با چهار سال زندان و چهار سال دربدری و تبعید تا کنون دارم پس می دهم برای بار صدمین بار باز با صداي بلند و به روشني اعلام مي کنم که بخاطر این تقدیر خود را « جنايتکار » مي دانم. من از شما ، ميليونها ايراني که هر يک به نوعي قرباني جنايات خامنه ای و پيروان اوييد ،‌عذر مي خواهم و تقاضای عفو دارم ، و از اپوزیسیون قدر وزن و کوشنده و فعال ایران عاجزانه تقاضا دارم تا هر چه سریعتر مقدمات برگزاری دادگاه مرا در هر کجا که صلاح می دانند برگزار نماید و به جنایات من رسیدگی نماید شاید اینطوری شبها را راحت بخوابم.! من جنايتکارم چرا که دریکی از بزرگترین تشکلهای هوادار و ذوب شده در جمهوری خامنه ای شرکت داشته ام و در ثانی متاسفانه یکی از تصمیم گیران آنها در شورای مرکزی اش بوده ام و باز متاسفانه از آنجا که خود را یک روزنامه نگار مسلمان و حزب اللهی می دانستم همواره در روزنامه هایی همچون کیهان و رسالت و یا دیگر نشریاتی چون شما ویالثارات و ... می کوشیدم تا رفتار و کردار انصار حزب الله را توجيه و تطهير نمايم. من خود را یک جنایتکار زنجیره ای می دانم چرا که همواره افتخار می کردم در جمهوری خامنه ای بخاطر عقاید خودم ، بخاطر عشق به جنگ فقر و غنا ، بخاطر یاران و همکلاسی هایم که در جبهه های جنگ عاشقانه جان باختند راه آنها را ادامه می دادم اما به یکباره خود را در گودی دیدم که با نام و حتی استخوانهای شهدا هم معامله سیاسی و سیاست ورزی می نمودند و نام آنها نان دیگران شده بود ! . ای تمامی مخالفان جمهوری اسلامی ! ای اپوزیسیون پویای برون مرز من به هیچ وجه نمی گویم که من فقط ۱۳ سال سن داشتم که با جعل شناسنامه ام به جبهه رفتم و به بسیج پیوستم و بعد ازآن شانزده سالم بود که شدم عضو موسس و عضو شورای مرکزی انصار حزب الله پس نوجوانی بیش نبودم و بدین توجیه مرا ببخشید ! نع نع من جنایتکارم و باید محاکمه بشوم ! مرا بخاطر اینکه با افشاگریهای خودم در آن نوار ویدئویی تمامیت مافیای رهبری را رسوا نمودم و شاید بزرگترین سند رسوایی آنها بوده نبخشید ، اصلا هم تحت تاثیر عواقب آن افشاگریها که چهار سال زندان را متحمل شدم و در آن ایام فقط هیجده ماه را بصورت انفرادی با انواع و اقسام شکنجه های روحی و جسمی تحمل نمودم ، قرار نگیرید و مدام با خود اینرا تکرار نمائید که او یک جنایتکار است ! ای تمام مخالفان جمهوری اسلامی ، تمام آوارگان و پناهندگان سیاسی ، تمام خارج نشینان ، ای تمام کسانی که هنوز هم اعتقاد دارید من هنوزهم عامل جمهوری اسلامی هستم و ای تمام کسانی که اعتقاد دارید نجاست عضویت من در حزب الله آنهم در نوجوانی بهیچ وجه از دامن من پاک نخواهد شد و هرکسی هم که جواب سلام منرا بدهد و یا برای دمی با منباشد نجاست و جنایت دامن او را هم خواهد گرفت من اینروزها در حالیکه سرافکنده و شرمگین از روی تمام شما مجاهدان راه آزادی و فعالان کوشنده سیاسی هستید و نیک می دانم که در طی این بیست و هشت سال دمی هم ننشستید و همه با هم با اتحادی وصف ناپذیر مشغول مبارزه با دیکتاتوری و عفریت جمهوری اسلامی هستید لطفا هرچه سریعتر با توجه به اعتمادی که تمام دول غربی و آمریکا به صداقت و مبارزه شما دارند مرا به آنها معرفی نمائید و یا با توجه به قدرت و اختیاری و نفوذی که در میان تمام ایرانیان خارج از کشور دارید مقدمات برگزاری دادگاه رسیدگی به جنایات من را برگزار نمائید تا من رهایی یابم از این عذاب وجدان و نگاههای ترحم آمیز شمایان . پیشاپیش به شما اعلام می کنم من خودم نیک به تمام کردارم آگاهم و نه تقاضای عفو بخشودگی دارم و نه تقاضای وکیل مرا محاکمه کنید من خود می دانم که چه ها کرده ام ! ادامه دارد ...

نظرات

‏ناشناس گفت…
-


Link @:
http://www.persiancultures.com/


-
‏ناشناس گفت…
سلام عزيزم
پاينده ايران و ايراني
وبلاگ خوبي داري به وبلاگ من هم سري بزن.
من 2 روز يک بار آپديت ميکنم.
من را از نظر محترمت بي خبر نگزار.

پست‌های معروف از این وبلاگ

! وطن و تن

شتر مرغی بنام اکبر هاشمی رفسنجانی

شبهای احیا و احیای ایمان