آقای هلالی شل بودن شلوارتان را سیاسی نکنید

ظاهرا این داستان لیدا خانم و عبدالرضا خان هلالی تمامی ندارد ! هر چند که من تا هر زمانی که ایشان دوست داشته باشد مشتاق بررسی این قضیه هستم ! . جناب آقای هلالی هفته پیش ( پنج شنبه شانزدهم شهریور) در مسجد صاحب الزمان خیابان آزادی در هیات محبان المهدی غرب تهران در پاسخ به سئوال یکی از حاضران که پرسیده بودند « قصه این فیلم چه بوده است ؟ » افاضه کلام نموده اند که در پشت پرده این ماجرا کسی است که همه ایشان را به عنوان جاسوس اسرائیل می شناسیم و من در این قصه از اشقل الاشقیا ضربه خوردم ! و وقتی آن سئوال کننده نام آن فرد جاسوس خبیث را سئوال می کند آقای هلالی می فرمایند یک ضد انقلاب فراری بنام فرشاد ابراهیمی !! . بله همین نکته باعث شد تا من مجاب بشوم تا دوباره این آش آقای هلالی را بهم بزنم البته ذکر یک خاطره هم بد نیست ، جناب آقای محسن رضایی وقتی که آقازاده نازنینشان فیلشان یاد هندوستان کرد وحب جیم را خوردند و به ایالات متحده شیطان کبیر آمریکا! پناهنده شدند با اصرار خودشان آمدند درمکانی که روزگاری محل تجمع بچه رزمنده های شرق تهران در میدان رسالت بود بنام حسینیه حاج همت سابق و ایستگاه اتوبوس فعلی میدان رسالت ! و به یکباره چون هیچ دفاع و استدلالی نداشتند در برابر این موضوع و جرات و جسارت این را هم نداشتند که بگویند بابا من در تربیت فرزندم کم آوردند شروع کردند به گنده گویی که آمریکا به من پاتک زد و کینه اینها از هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی من بود و برداشتند فرزند منرا دزدیدند ! بعد که این سخنرانی در مطبوعات منتشر شد درست چند روز بعدش از دفتر رهبری نامه محرمانه ای خطاب به آقای رضایی ارسال شد که یک نسخه از آن هم به هفته نامه مهران آمد که سخنرانی ایشان را چاپ کرده بودیم با ذکر این نکته که صرفا جهت اطلاع است نه انتشار ( اگر آقای رضایی یادشان رفته بفرمایند تا آن نامه را همین جا منتشر کنم !) آن نامه که مثل همیشه با امضای مسئول دفتر رهبری بود و اینکه رهبری فرموده اند: آقای رضایی مشکلات خانوادگی خویش را به نظام تعمیم ندهید ! حالا یکی نیست به این آقای هلالی بگوید آخه برادر من کمی هم غیرت وشرف و جرات چیز خوبی است و بهتر است شما هم شل بودند شلوارتان را سیاسی نکنید و الکی به اسرائیل و شیاطین بند نکنید و جو ندهید به ماجرا !. شلوارت مثل خیلی از دیگر آقایان دوتا شده و هوس کردی مدتی هم با لیدا خانم باشی و چون مثل خیلی های دیگر اینقدر عرضه نداشتی که گند ماجرا در نیاید و پته و پوته ات روی آب افتاده دیگر چرا حرفهای گنده گنده میزنی؟! اصلا فرمایش شما قبول بنده العوذ بالله جاسوس اسرائیل ولی جنابعالی مگر چه هستید که یک دستگاه عریض و طویل جاسوسی بیفتد دنبالت که بخواهد از آن پاتکهایی که به آقای رضایی زدند به شما هم بزند ؟!واقعا در اوهام دودی خودت چه جایگاهی برای خودت در نظر گرفته ای ؟ ( دست ساقی جنس رسانت درد نکنه ظاهرا توهمش خیلی بالاست ! ) ،آخه برادر خانم بازی شما به اسرائیل چه ربطی داره ؟ با این تفاسیر من احساس می کنم چند روز دیگر هم ایشان میایند و میگویند اصلا این لیدا خانم فرستاده سازمان سیا و یا موساد بوده ! و اما دیگر دوستان بسیاری بر این باورید که من نه دین دارم و نه ایمان و حتی منافق هم نیستم کافر کافرم ! و اگر هم دارم درباره این آقای هلالی حرفی می زنم دشمنی ام نه با ایشان بلکه با اسلام و دستگاه امام حسین است . حالا چه شده است که امروزه هلالی وهلالی ها شده اند عین مقدسات و اسلام و اصلا فتو کپی امام حسین نمی دانم اما شما برادران بزرگوار دین دار و مدعی دیانت در همان قرآن و احادیث متواتر دینی به نقل از رسول اکرم آمده است که « اگر کلامی را شنیدید نگاه نکنید چه کسی می گوید ببینید چه می گوید !» . من گفته ام که این آقای هلالی با خانمی بنام لیدا که نام اصلی ایشان رعنا سليماني است که البته به تفسیر درباره اش در پستهای پیشین توضیح داده ام در خانه ای که ما اراذل و اوباش و بی دینها به آن می گویم مکان و حتما آقای هلالی به آنجا می گوید بیت که در حوالی محله دیلمان در شهر ری است ، نشسته است و دارد گل می گوید و گل می شنود و پکی هم به قلیان و سیخ و سنگ کنارش می زند .( آن افرادی هم که هی کامنت می گذارید و سینه و گلوی خود را جر می دهید که این فقط قلیان است و کذا و کذا لطف کنید عقل و چشم ظاهرا صفر کیلومترتان را بکار اندازید و به عکسهای زیر دقیق نگاه کنید وآن منقل کنار قلیان و سیخ و سنگ کنارش وقلیان دومی را که سر ندارد و تریاک داخل کاسه را قشنگ ببینید و بعد بیائید بگوئید این قلیان است نه تریاک !) .این دو عکس را فعلا ببینید

Image and video hosting by TinyPic

ورای این سفارش دوستانه به لیدا خانم و هلالی جان که عزیز من این طوری تریاک کشیدن برایت ضرر دارد باید چند دروغ دیگر آقای هلالی را هم برایتان برشمارم ، همانطوریکه پیشتر نیز اشاره کرده بودم این فیلم از موبایل فردی بنام سید مهدی صارمی برداشته شده است اگر فیلم را یکبار دیگر نیز ببینید صدای آقای صارمی را در فیلم می شنوید که به دوست لیدا خانم می گوید یک عکس مشتی از ما بنداز ! ظاهرا جمع چهار نفره آنجا عبارت بوده از آقایان هلالی و صارمی و لیدا خانم و دوستش ، ایکاش آقای هلالی که گفته اند این فیلم خانوادگی است بگویند این فیلم در کجا برداشته شده است و آن عکس آقایی که بروی ضبط است عکس چه کسی است ؟ ودیگر اینکه خانم ایشان همیشه پیش دوستان آقای هلالی اینجوری ظاهر می شوند ؟ عکس کامل و مشخصی از خانم رعنا سلیمانی را همانطوریکه وعده داده بودم برایتان آورده ام

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

و اینکه بزودی مدارک و دلایل مستند دیگری از سوابق ایشان برایتان منتشر خواهم کرد که اثبات کننده حرفهای دروغ آقای هلالی باشد ، این ماجرا تنها زمانی خاتمه پیدا خواهد کرد که آقای هلالی دست از شلنگ تخته انداختن برداشته و صادقانه بگویند اشتباه کردم نه اینکه با بزرگنمایی خودش ماجرا را سیاسی و کار شیاطین و دشمنان اسلام و قرآن قلمداد کند ! ذکر این نکته را یکبار دیگر هم بجا می دانم که من نه با قليان كشي و ترياك كشي ايشان مشكل دارم و نه با روابط آزاد سكسي ايشان با خانمها و آقايان ! و هيچ خرده اي هم به ايشان نمي گيرم ، حرف فقط اين است كه بقول مولا علي« رطب خورده منع رطب كي تواند » ؟ اگر اين اعمال و اگر سر و ظاهر آن خانم كه اصلا با حسن نظر مي پنداریم که از زنان ویژه نیست و همسرشرعی و رسمی ايشان است موجه است و مورد تائيد پس چرا ايشان در مقابل خامنه اي در شب عاشورا فرياد برمي آورند و بر سر و سينه ميزنند كه وا مصيبتا ام القرا لانه شياطين شده است و آقا حكم جهاد بده تا با اين بدحجابها و مظاهر فساد برخورد كنيم و گردن بزنيم ؟! وگرنه من نه مثل خیلی های دیگر به ماشین پرادوی صفر كيلومتر ايشان كار دارم که خریده اند و ظاهرا گذاشته اند برای رفت و آمدشان به دیلمان ! وبعد قرار است پیاده بروند کربلا و نه به سبک مداحی ایشان و کپی برداریشان از خوانندگان لوس آنجلسی کاردارم و نه به دارائي ايشان ! فقط می گویم چه شده که به یکباره این آقایان که از زمین تا آسمان فرق است میان گفتار و کردارشان شده اند عین مقدسات و اصلا خود اسلام و منتقدانشان هم شده اند عین کفر و خود شیطان ؟ واقعا با وجود امثال ایشان آیا اصلا احتیاجی هست که کسی بخواهد به اسلام و دستگاه امام حسین ضربه بزند

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

! وطن و تن

شتر مرغی بنام اکبر هاشمی رفسنجانی

! خامنه ای هم بالاخره فهمید