شتر مرغی بنام اکبر هاشمی رفسنجانی

این روزهابحث انتخاب رئیس  مجلس خبرگان رهبری مطرح است و آنچه که از اخبار و رسانه ها بر می آید جناح اصولگرا و محافظه کار سخت بدنبال آن است تا آیه الله مهدوی کنی را جایگزین هاشمی رفسنجانی نماید .

از سوی دیگر هم  هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از بزرگان تئوری سی و چند ساله مصرف کننده توبره و آخور در یک زمان ! درست در همین ایام در جلسه دیدار با اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری فرمودند که : "من به شخص آقای خامنه ای عشق می ورزم و این دوستی را با هیچ چیزی عوض نمی کنم. ایشان عشق قلبی من است. اگر یک هفته ایشان را نبینم احساس کمبود می کنم..." درست در همین ایام هم مجددا خانواده آقای هاشمی که برای شرکت در مجلس ترحیمی به شاه عبدالعظیم رفته بودند مورد حمله لباس شخصی های بی نام نشانی قرار گرفتند و خانم فائزه هاشمی را مورد مرحمت قرار دادند وبه سرعت هم فیلمش در اینترنت منتشر شد !

مجددا را برای این می گویم که درست عین همین اتفاق در سال گذشته نیز تکرار شده بود !، یادتان هست، سال گذشته نیز دقیقا در زمانی که همه منتظر بودند تا پس از آن خطبه جنجالی آقای هاشمی و قهر ایشان در حالی که قرار بود اجلاس مجلس خبرگان رهبری انجام شود و همه چشمها و گوشها منتظر اظهارت و عملکرد ایشان بود همین نسخه نخ نما انجام شد ؟ ، هاشمی رفت و در مجلس خبرگان رهبری باز بادمجانها را دور قاب رهبری چید وباز در همان گیر و دار فیلمی هم پخش شد از برخورد وقیحانه و یا بهتر بگویم حقیرانه ظاهرا بسیجیان مجتمع علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با فائزه هاشمی !
 در این مدت بیست و چند ماهه و اتفاقهای عجیبی که افتاده است دستی در کار است که رفسنجانی را به عنوان سمبل آشتی و انساندوستی و میانه‌روی به ما جابزنند .
در اینکه احمدی نژاد در آن مناظرات انتخاباتی اش و بسیجیان و حزب اللهی ها و اصولگرایان و صدا و سیما و خیلی از مقامات حکومتی همه با هم شیلنگ گرفته اند به صدر تا ذیل هاشمی و خانواده اش و آنها را شسته اند و گذاشته اند کنار کاری ندارم اما اینکه علنا احمدی نژاد هاشمی را مخالف و دشمن خود می داند نباید دلیلی باشد که ما در دامان هاشمی غش کنیم ؟ لزوما دشمن دشمن ما دوست ما نمی تواند باشد !
امروز متاسفانه در مدیا و حتا از درون جنبش سبز دارند به نحوی عمل می نمایند که هاشمی را تبدیل به محور نمایند و طوری القا کنند که انگار هر کس منتقد یا مخالف رفسنجانی است تندرو است و الزاما طرفدار احمدی‌نژاد است و همینطور بالعکس .
بماند که این داستان مختص امروز و دیروز و حتا این چندین ماه اخیر نیست و رفسنجانی و ماشین تبلیغاتی اش که البته در خارج از کشور هم بسیار فعال هستند و می توان به بسیاری از روزنامه‌نگاران اصلاح طلب که اکنون در خارج بسر می برند اشاره نمود که به نحویی دارند فضا را طوری می سازنند که اگر رفسنجانی به میدان بیاید و یا اینکه اگر سکاندار باشد دیگر ایران گل و بلبل می شود و هیچ کشوری حتا آمریکا هم با ایران کاری نخواهد داشت و الخ ...
دوستان داخل و خارج از کشور که این روزها اینچنین فرش قرمز برای هاشمی گسترانیده اند آیا واقعا فکر می کنند با مشتی آلزایمری طرف هستند و مردم فراموش کرده‌اند که همین هاشمی رفسنجانی با دستیاری احمد خمینی کثیف‌ترین و شدیدترین برخوردهای اول انقلاب را با ملی-مذهبی‌ها و بعدها با بنی‌صدر که تنها جرمش صداقتش بود و بعدتر با چپ‌ها و بعدش با آیه الله منتظری کرده است ؟
آیا فراموش کرده اند که هاشمی رفسنجانی در هشت سال دولت بواقع امنیتی اش چه خفقانی را ایجاد کرده بود ؟
آیا فراموش کردند که همین علی فلاحیان که امروز همه تف و لعنش می کنند هشت سال وزیر اطلاعات هاشمی رفسنجانی بود که بدون اجازه رئیس اش آب هم نمی خورد ؟
همین هاشمی بود که دهها منتقد و روزنامه نگار را بخاطر یک نامه اعتراضی به رئیس جمهور و مقالاتی که در انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولتش منتشر شده بود به زندان انداخت و شکنجه کرد و وقتی مجلس هم از وی سئوال کرد که چرا این بازداشتها صورت گرفته و مشخصا نام عزت الله سحابی را هم آوردند جواب شنیدند از وی که " سحابی رویش زیاد شده بود دستور دادم بگیرند رویش را کم کنند ". !
در دولت همین آقای رفسنجانی بود که بسیاری از ترورهای مخالفین جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور اتفاق افتاد.
در همین دولت رفسنجانی بود که وزارت اطلاعات دست به آنهمه کثافت‌کاری‌های اقتصادی و قتل منتقدان و نویسندگان زد .
آیا حضرات گمان می کنند که ملت یادشان رفته است که چطور وقتی ماجرای معامله‌ رفسنجانی با دست‌راستی‌ترین و فاسدترین مسوولین امنیتی آمریکا در زمان ریگان توسط مهدی هاشمی فاش شد چه بلایی بر سر مهدی هاشمی و دیگر اطرافیان بیت آیه الله منتظری آمد ؟
همین آقای هاشمی است که وقتی در برابر خبرنگاران قرار گرفت که سئوال کردند که چطور شما با اینهمه جرم و جنایت جلوی سعید امامی را نگرفتید گفت : "بله ایشان یک سری بی انضباطی کرده است " ! یعنی ایشان ترور و آدم کشی را نه رد که یکسری بی انضباطی می دانند !
چطور می شود که مرحوم آیه الله منتظری را به عنوان پدر معنوی جنبش سبز قبول کرد و برایش اشک ریخت و از مظلومیت آن آه و ناله سر دادو بعد باعث و بانی این مظلومیت را تطهیر کرد ؟
هاشمی رفسنجانی و اعوان و انصارش در طی عمر جمهوری اسلامی بزرگترین لطمه‌ها را به ایران از هر نظر که فکرش را بکنید زده است که فکر نمی‌کنم تا وقتی از شرش خلاص نشویم بسیاری از کثافت‌کاری‌هایش، بخصوص در سال‌های آخر زندگی آیه الله خمینی که عملا او و احمد خمینی مملکت را می‌چرخاندند، آشکار شود.
کوچکترین جرم و جنایت هاشمی تحمیل شش سال جنگ بی اثر و خانمانسوز به ایران و کشور در بعد از فتح خرمشهر بوده است .
همین آقا بود که در بعد از فتح خرمشهر در حالی که هم عراق و هم همه کشورهای منطقه آمادگی اش را داشتند تا با میانجیگری جنگ را تمام کنند و حتا خسارتهای ایران را هم بدهند ، آمد در نماز جمعه داد زد که بزودی در بغداد نماز جمعه را اقامه خواهیم کرد و صدام را به سزای عملش خواهیم رساند !
بدون هیچگونه رودرواسی و قاطعانه اعتقاد دارم که این حضراتی که امروز برای هاشمی رفسنجانی یقه می درانند و برایش سوت و کف می زنند و اورا اسوه و الگو معرفی می کنند و تنها آیه الله درون حکومت می خوانندش که میانه رو است و می تواند جنبش سبز را به ثمر برساند یا چیزی به اسم شرم و حیا نمی‌شناسند یا اینکه « حاج‌آقا هاشمی » نانشان را می‌دهد.
همین فیلم فائزه هاشمی که اخیرا پخش شده که چند نفر که معلوم نیست کی هستند و چه وابستگی ای اصلا دارند که جلویش را گرفتند و دارند برایش خط و نشون می کشند آیا نمی تواند تکرار همان تز کهنه فائزه هاشمی باشد که در سال ۱۳۷۴ به انصار حزب الله پول داده بود تا برایش "نمایشگاه از خون تا شبیخون " راه بیندازند و بر علیه اش فحش بدهند و راهپیمایی کنند و شعار بدهند " عایشه با شتر اومد فائزه با موتور اومد " تا وی در میان مردم محبوب بشود و به مجلس راه بیابد .
اصلا هیچ کاری به لفت و لیس ها و اختلاسهای مدیران کارگزاران سازندگی که با محوریت هاشمی رفسنجانی می گردد ندارم فقط به یک نمونه حرکت سالوسانه ایشان کار دارم که انصار حزب الله از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۸ در حالی به کارگزاران و هاشمی و ... انتقاد می کرد و آنها را به باد فحش و ناسزا می گرفت که در ساختمانی در خیابان مجلسی تهران مستقر بود که با دستور دبیرکل کارگزاران آقای کرباسچی شهردار وقت تهران در اختیارشان قرار گرفته بود !
هاشمی رفسنجانی درست است که دولت فعلی احمدی نژاد مقابلش ایستاده است و عملا هم خامنه ای در برابرش قد علم کرده اما همچون شترمرغ است که نه بار می برد و نه می پرد ! وی نه بدرد جنبش سبز می خورد و نه بدرد خامنه ای ، سیاست سی ساله مزورانه وی نه سیخ بسوزد نه کباب بوده است و دقیقا مثل روسیه و چین که دقیقه نود همیشه پشت جمهوری اسلامی را خالی کرده اند وی هم همینطور است از یکطرف در نماز جمعه داد و فریاد می زند که بله آزادی زندانیان سیاسی و از طرف دیگر هم در مجلس خبرگان به تطهیر خامنه ای می پردازد و برای بیماری آیه الله یزدی دعا می کند که سلامت بماند این وزنه انقلاب !!
دوستان این امامزاده هاشمی شفا که نمی دهد کور هم می کند مراقب باشید
در همین مورد :
پی نوشت :
این حرفها را کسی می زند که خود سالیانی در انصار حزب الله بوده است ! اما اکنون اعتقادم چیز دیگری است ، من لا اقل وقتی به اشتباه خود پی بردم به آن اعتراف کردم و در صدد جبرانش برآمدم ، راهی که برای آقای هاشمی هم میسر است ایشان نمی توانند تا شهر شلوغ شد خود را در شلوغی و جمعیت بیندازند ! اول گذشته شان را شفاف کنند و برادری شان را ثابت کنند بعد بیایند اینور بایستند !



Excerpt

Suddenly there is media strom in defenses of Rafsanjani as a moderate savior. But those who think average Iranians can ever be bought into anything other than the corrupt, criminal, intolerant and unjust government under Rafsanjani are again underestimating the Iran street's political sense

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

! وطن و تن

! خامنه ای هم بالاخره فهمید